4 תשובות
בקטנה הכל טוב. תאמיני לי קרו מעולם דברים גרועים יותר.
עדיף שלא לשקר וזאת לא פדיחה אני במקומך הייתי יותר לחוצה ומרגישה לא נעים
זה ממש בקטנה
את לא הראשונה שעולה למשפט וכנראה שהם ראו ומכירים הרבה מקרים כאלה