6 תשובות
פדיחה אבל בקטנה לפחות שמחתם אותו :)
כן בקטנה
התנהגות לא בוגרת בעליל ולא מכבדת כלפי גבר נשוי שיושב עם הפאקינג תינוק שלו.
זאת לא פדיחה, זה דווקא קטע חמוד.
אני יכולה להבטיח לך שהוא חשב שאתן חמודות ובטח נזכר בגיל ההתבגרות שלו.
הכל טוב :)
חחח אני בטוחה שזה עשה לו את היום, אל תדאגי (:
אבל אישתו בטח מאחלת לכן למות. ^-^