8 תשובות
אל תהיי תלויה בה. תתחילי לקבל ביטחון גם בלעדיה.
למה אתם לא באותו תיכון?
אנונימית
שואל השאלה:
כי היא התקבלה למגמה כלשהי ואני התקבלתי לתיכון אחר
אנונימית
יופי, תתחילי מהתחלה תכירי ילדים חדשים
אנונימית
גם לי כמעט היה משהו כזה
כאילו יש לי חבר ממש טוב אני מכיר אותו מהגן עכשיו אני בכיתה ט' מהגן ועד כיתה ז' הוא היה בכיתה שלי בכיתה ז'-ח' היינו בכיתות נפרדות
והשנה אנחנו באותה כיתה
אבל בטח שנה הבאה בגלל המגמות לא נהיה באותה כיתה
אנונימי
את ממש מזכירה לי סיפור שגם לי קורה ואני אפילו מרגישה שזאת את.. קורה אצלי בדיוק אותו הדבר רק הפוך אז אני אדבר איתך כמו אליה:
זה שטויות, ברור שנמשיך להיות חברות! אולי לא קרובות כמו עכשיו אבל עדיין
זה שלידי את מרגישה בטוחה זה בגלל שאני לא דופקת חשבון, אני לא רוצה להיות אחת מהעדר
גם את יכולה! אני יודעת את זה! גם את יכולה להנהיג ולא להיגרר
את תמצאי חברות בקלות כל הזמן שתיהיי עם הביטחון העצמי שאני יודעת שיש לך!
אל תנסי להיות כמו המקובלות, זה רק ידפןק אותך יותר!
אני סומכת עליך ונדבר בקרוב
אנונימית
גם אצלי זה היה ככה ואני הייתי מבואסת אבל תחשבי שתשמרו על קשר וגם את תפגדי עוד חברים וזהו לא נורא. אני בטוחה שאם אתן חברות טובות אתן תפגשו כמו שאני נפגשת פעם בשבוע עם החברה הטובה שלי
שואל השאלה:
חח לא 100 אחוז שזאת לא אני אנונימית, זה ממש לא נשמע כמוני.. האמת שיש לי יותר אופי של מנהיגה. אבל בהצלחה עם החברה שלך!
ותודה כולם על התשובות. מסתבר ששתי חברות אחרות שלי כן יהיו איתי, יהיה בסדר.
אנונימית
באותו הנושא: