4 תשובות
נסי למצוא טעם בחיים, נסי לעזור לעצמך, אל תוותרי
אין לך טעם לחיים עד שאת טועמת הכול מהחיים
שואל השאלה:
דיכאון
אנונימית
למה שלא יהיה לך טעם לחיים? את יכולה לקחת הפסקה מהחברים ומהבית ספר לכמה ימים של שקט, בטוחה שזה יעשה לך טוב