3 תשובות
תאכלי 3 ארוחות ביום כי את אוכלת פחות מידי, זה לא קשור רגילה או לא רגילה. מבחינה בריאותית. איזו ארוחה את מחסירה? ואיזה אימון את עושה? כוח או אירובי?
שואל השאלה:
אני עושה אירובי ארוחת בוקר וערב
אוקיי אני אמליץ לך על משהו. כשיורדים במשקל יורדים גם במסת שרירי ולכן חשוב לעשות גם תרגילי כוח. תעשי 2 כוח ו2 אירובי בשבוע. ביחד 4 פעמים בשבוע. זה קשה לך לעשות אירובי למשך 20 דקות? אני למשל במכון כושר עושה אירובי למשך שעה (הם קורעים לי את התחת שם) ושורפת ככ הרבה קלוריות. והאימוני כוח זה כדי לחזק את הגוף אבל לזה צריך מכון כושר... (אני לא מכריחה רק ממליצה כדי שלא תתחלשי או כל מיני דברים כאלה). אז את מוותרת על צהריים? תאכלי צהריים זו ארוחה חשובה. אני אוכלת ארוחת בוקר ביצה וסלט או טוסט וסלט או כל דבר אחר ובצהריים זו הארוחה העיקרית שלי, אני אוכלת שניצל ופירה או עוף ו*פסטה* כןכן פסטה ואני עדיין מרזה כי אני אוכלת נכון (לא כל יום פסטה אבל כן אוכלת גם את זה) ובערב אם לא אכלתי ביצה אני אוכלת ביצה ואם אכלתי אז אוכלת טוסט או סלט טונה או משהו בסגנון (את לא חייבת לאכול את זה את יכולה לשלב בארוחות דברים שאת אוהבת). אגב, הכי מומלץ להתאמן בערב (בשביל זה את צריכה אנרגיות מהארוחת צהריים) ואז הגוף שורף יותר קלוריות כי הוא "במצב שינה" ואחרי שאת חוזרת מהאימון לאכול ארוחת ערב. רואה? לא צריך להתאמן כל יום. 4 פעמים טובות מספיקות ותזונה נכונה. בהצלחה (:
באותו הנושא: