4 תשובות
לא כולם כאלו, יש בנים שיודעים לאהוב ויש בנים שהם חלאות.
אני יודעת שזה כואב כששוברים את הלב אבל זה יעבור לך עם הזמן
הוא לא שווה את הדמעות שלך את חזקה יותר. ואת תמצאי מישהו שיאהב אותך
להתאהב הם יכולים אבל זאת יותר אהבה של התלהבות מאשר אהבה של אמת.
שואל השאלה:
אני לא רוצה אף אחד אחר. ):
אנונימית
כרגע את לא רוצה כי את פגועה וזה בסדר לאט לאט עם הזמן זה יעבור ומצטערת שהוא שבר לך את הלב:/