3 תשובות
לא
למה צריך להזכיר לי שאני אישה
אנונימית
לא ממש. לא חושבת שזה עוזר במשהו...
אבל זה לא מפריע לאף אחד אז שישאירו... זה נחמד
אנונימית
לא, נו אז אנחנו נשים.. לא צריך לעשות לזה יום רק כדי לקבל עוד זר פרחים... למה אין יום הגבר? (ואני אומרת את זה בתור בת)