4 תשובות
תאכלי כמה שאת יכולה, אל תדחפי לעצמך אוכל אבל גם תאכלי בכמות טובה יותר
רק מוסיף לתגובה מעלי
תשמרי על משקל בריא
תשמרי על גוף בריא= נפש בריאה
אולי יש לך שינויים במצב רוח עם זה?
שואל השאלה:
לא נראה לי שיש לי שינויים במצב רוח.. גם הורדתי פתאום 4 קילו. אוף אני לא יודעת מה קורה לי לא רוצה להיות פתאום בתת משקל, כי אם אני ארד עוד 4 קילו אני תת משקל
אנונימית
ברור שתרדי במשקל אם את בקושי אוכלת. אם קשה לך לאכול בבוקר ואת לא רעבה אז פשוט תאכלי דברים דחוסים יותר ועשירים יותר ומכילים יותר קלוריות- אגוזים, בוטנים, חמאת בוטנים, טחינה, להוסיף שמן לאוכל.. בעיקרון לאכול דברים שיותר עשירים בקלוריות אבל פחות תופסים נפח בקיבה. להכניס יותר בכמות קטנה יותר. גם בשייקים זו דרך טובה לצרוך הרבה בכמות לא גדולה- יוגורט, טחינה, חמאת בוטנים, אגוזים, חלב, פירות, שוקולד, ממרחים כלשהם, דבש.. כל זה בשייק אחד יתן לך הרבה עם יתרון של נפח יחסית קטן יותר ממה שזה במוצק.
רוצה לפרט מה את כן אוכלת?
את יכולה לנסות להחליף את זה בדברים שמכילים יותר קלוריות או להוסיף לזה דברים שלא יכבידו עליך יותר מדי
אנונימית