התחברות
הרשמה
חסמתי חברה ב- sms (וטל') באייפון, אני עדיין יכולה לשלוח לה sms?
28 בפברואר 2018, 23:35
SMS
הודעות
חסימה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם חסמתי מישהו בוואצאפ אז הוא לא יכול לראות נראה לאחרונה שלי. אבל האם אני עדיין אראה את הנראה לאחרונה שלו ומתי הוא מחובר?
אם בטעות שלחתי למישו תמונה בסנאפ, ואז חסמתי אותו מהר שלא יראה, זה עדיין יראה לו?
אם חסמתי מישהו בווצאפ ואני נמצאת איתו בקבוצה כלשהי שם, הוא עדיין יכול לראות את ההודעות שאני שולחת בקבוצה?
איך זה שיצא אייפון 10 בלי שיצא עדיין אייפון 9?
אם חסמתי מספר של מישהו באייפון והוא אותי לא ושלחתי לו הודעה, הוא יקבל אותה?
אם שלחתי למישהו כמה הודעות ואז חסמתי אותו, הוא יכול לראות עדיין את ההודעות ששלחתי נכון?
אם חסמתי מישהו בקיק הוא יכול עדיין לראות את התמונות שבתוך השיחה?
אם חסמתי מישהו אני יכולה לראות הודעות שלו אם אנחנו באותה קבוצה?
אם חסמתי בסטיפס מישהי היא יכולה לראות מתי אני מחוברת?
אםהעלתי משהו לסטטוס (בווצאפ, הסטורי הזה) ואז חסמתי מישהו, הוא עדיין יכול לראות את הסטטוס?
אין לי מקום באייפון ומחקתי כל מה שאני יכולה למחוק ועדיין אין מקום!, מה כדאי לעשות?