התחברות
הרשמה
בנות ובנים, על מה אתם/ן וחבר/ה שלכם/ן מדברים בדרך כלל בוואטסאפ? אתם מדברים הרבה?
20 בפברואר 2018, 14:15
נושאים לשיחה
WhatsApp
שיחות
תשובה אחת
סתם מדברים מה היה היום מספרים דברים וכל זה ומדברים כמה משעמם ואימוגים
נ
נודר נדר ביתר אהבהשלי
באותו הנושא:
בנים על מה אתם מדברים עם חברים שלכם?
בנות ובנים- כשיש לכם קראש, אתם מספרים לחברים שלכם עליו?
בנים, אתם לפעמים מדברים אחד עם השני על בנות שאתם רוצים, או על רגשות שלכם בכלליות?
בנות איך הייתן רוצות את חבר שלכן, ובנים איך הייתם רוצים את חברה שלך?
שיחות בין בנים - בנים תגידו גם אתם מדברים עם חברים שלכם על בנות כמו שבנות מדברות עם חברות שלהם על בנים?
בנים/בנות מה הייתם מצפים/ות שחבר/ה שלכם תביא לכם ליום הולדת?
בנים, שאתם מאוהבים במישהי אתם מדברים על זה עם חברים שלכם?
בנים מה הדבר הרומנטי ביותר שעשיתם לחברה שלכם?/בנות, מה הדבר הרומנטי ביותר שחבר שלכן עשה?
בנים, שאתם מדברים עם חברים שלכם אתם מדברים על בנות שאתם רואים מהכיתה שלכם?
בנים אתם מדברים עם חברים שלכם על הקראשית שלכם או שאתם שומרים את זה לעצמכם?
בנים ובנות, נפרדתם פעם מחבר/חברה שלכם?