התחברות
הרשמה
אני במצב רגשי מאוד קשה הרגשה שאין לי טעם לכלום:( ואני רק בפחדים ובדיכאון מה לעשות?
19 בפברואר 2018, 00:28
דיכאון
בכי
חרדות
3 תשובות
ללכת לפסיכולוג
b
beta
שואל השאלה:
הלכתי לא עזרה לי
אנונימי
לנסות לעזור לעצמך?
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
יש הרבה סוגי רגשות... אילו רגשות אתם מכירים?
התמודדות עם רגשות אשמה - יש לי בעיה, אני נאלץ להתמודד עם רגשות אשמה כל החיים שלי וזה קשה לי, מה עושים במצב כזה?
מאוהב בחברה הכי טובה שלי, איך להעלים את הרגשות?
אני במחזור זה הגיוני שבגלל המחזור אני מרגישה מאוד רגשית וסוג של סערת רגשות בלי סיבה?
גמגום הנובע ממצב רגשי - איך לצאת ממצב רגשי שגורם לגמגום כבד?
למה אנחנו מקנאים? מאיפה באים הרגשות האלה?
גברים והבעת רגשות - האם לדעתכם זה דבר רע לגבר להביע רגשות ואף לבכות מאחר שהדבר אינו מסמל גבריות או שזה מיתוס שאינו משקף את המציאות?
בטבעת שמשנה צבעים לפי הרגשות והמצב רוח יש גם את הרגש עצב?
קרה לכם ששמתם לב שלמישהו יש רגשות כלפיכם וזה לא הזיז לכם ואז הוא הפסיק להראות אליכם רגשות ואתם התחלתם, לפתח כלפיו רגשות?
איך לכבות את הרגשות?
איך הייתם מתארים את הרגשות שלכם בזמן האחרון?