התחברות
הרשמה
מה עדיף רייב או המוסד?
18 בפברואר 2018, 17:36
בילויים
פורים
מסיבה
2 תשובות
רייב
ק
קֵיי לָאָב
לא יודע לגבי הרייב אבל אם את רוצה ערב משוגע באמת לכי למוסד
d
dr love
באותו הנושא:
מה עדיף רייב שבועות (מועדון fly madame) או מועדון המוסד מסיבת שבועות?
למה המוסד לא עושה משהו לחנין זועבי או לבגץ כבר
המוסד זה מועדון לבני נוער אז למה יש שם חשפניות?
מישהו יכול לספר לי על המועדון (?) בשם המוסד או איפה שהילדים שהולכים אליו נקראים ילדי סנטר?
מה זה מועדון המוסד? מאיזה גיל זה?
חוות דעת על מועדו המוסד - מה דעתכם על מועדון המוסד? אני הולך ביום שני ואני ממש מתרגש מה דעתכם על המועדון?
שכרם של סוכני המוסד - כמה בערך מרוויח סוכן מוסד?
מאיזה גיל מכניסים למועדון המוסד?
אייפה נמצאים המשרדים של "המוסד" למודיעין ולתפקידים מיוחדים?
תנאי הקבלה למוסד ולשב"כ - למוסד או לשב"כ אפשר להתקבל שהייתי בשירות לאומי או רק בצבא?
ספרו לי הכל על מועדון המוסד איפה הוא נמצא מאיזה גיל מכניסים