2 תשובות
כי אולי ההרגשה שלך נכונה...
זה קורה לי המון. אני פשוט מפסיקה ליזום. מי שרוצה שידבר איתי, מי שלא לא. אני לא אמורה להכריח אף אחד
זה קורה לי המון. אני פשוט מפסיקה ליזום. מי שרוצה שידבר איתי, מי שלא לא. אני לא אמורה להכריח אף אחד
אני גם כל הזמן יוזמת
זו הרגשה לא הכי נעימה אבל אם את רואה שאת כל הזמן יוזמת והוא לא אז תפסיקי קצת יש כאלה שיוזמים אחרי שאת מפסיקה
זו הרגשה לא הכי נעימה אבל אם את רואה שאת כל הזמן יוזמת והוא לא אז תפסיקי קצת יש כאלה שיוזמים אחרי שאת מפסיקה
באותו הנושא: