4 תשובות
אני ממש בעד שבנות יזמו יותר
לגמרי כן, אנחנו בעידן שחלק משמעותי של שחרור האשה תלוי בבת עצמה.
זה אלף בת בתקשורת בוגרת ליזום ולפעמים לקחת סיכון לקבל גם סירוב בסבבה.
מסכים איתך.
הלוואי שבנות היו יוזמות יותר