הושעתי היום מהסיבה שלא נכנסתי פעמיים לשיעור, אמא שלי התחרפנה. אני רוצה לברוח. תיכנסו-דחוף.
אתמול היא איימה עלי שתיקח לי תטלפון, היום רק קמתי היא התעצבנה וקיללה אותי, החזרתי לה, התחצפתי אליה ועניתי. היא בעטה בי והוציאה אותי מהבית (איך שאני). רק שאבא שלי התקשר ושאל איפה אני. היא קראה לי מבחוץ ואמרה שאכנס כי אין לה כוח שהוא יבוא. נכנסתי ודיברתי איתו בטלפון (הוא אמר שהוא ידבר איתי כשיגיע בצהריים). עכשיו אני בבית ובאלי לברוח. אין לי לאן חוץ מלשוטט או לשבת באיזה ספסל בחוץ. מה לעשות? באלי למות!-עכשיו!