4 תשובות
זה לא ממש ביג דיל, אם זה מפריע לך ואת מרגישה שאת צריכה לספר, תספרי.
לא חושבת שזה כזה אסון, אבל אם זה ממש מציק לך את יכולה לשתף את אמא שלך.
חחח כולה הוציאו מהשיעור, זה לא כזה נורא.

מצד שני, כשהייתי בכיתה ז והוציאו אותי מהשיעור זה היה נראה לי איום ונורא אז אמרתי להורים
והיום כשאני מסתכלת על זה אני מרגישה מטופשת שהיה לי אכפת מזה שהוציאו אותי.

אם את מרגישה צורך, תספרי, לא חושבת שיעשו לך משהו. תבטיחי שזה לא יקרה יותר ונגמר הסיפור.
זה ממש לא אסון.. הפרעה אחת קטנה, ביג דיל.. אם את מרגישה שאת צריכה לספר, תספרי.