3 תשובות
להישאר
ללכת רק למתמטיקה ופיזיקה ואז לחזור
להישאר, תבקשי מחבר\ה שתצלם לך בסוף שני השיעורים בדיוק מה שעשו בכיתה ותתרגלי בבית.
באותו הנושא: