התחברות הרשמה

אני הולך לנשף סיום עם חולצה כחולה עם הכפתורים האלה באמצע, היא בצבע כחול ומכנסי קורדרוי חומות ונעלי אלגנט שחורות, זה סבבה?

14 ביוני 2014, 18:15
נעלייםחולצותבגדיםצבעהתאמת צבעים    
4 תשובות
כן
זה נשמע אחלה
A
Animal I Have Become
תנסה להתאים צבעים עם הבת זוג שלך, אם יש לך בת זוג;)
ע
עוד לונלית אחת
שואל השאלה:
אני הולך בלי בת זוג, הרוב לא באים עם בת זוג אז חשבתי שלא צריך
אנונימי
אז סבבה, נשמע אחלה:p
ע
עוד לונלית אחת
באותו הנושא:
איך השמלה הזאת לנשף סיום יב?
איך השמלה לנשף סיום י"ב?
יש כאן אנשים שלא הלכו/הולכים לנשף סיום של יב?
חולצה אדומה עם מכנס כחול ירוק זה הולך?
זה יהיה מוזר אם אני אקנה חליפה לנשף סיום בקסטרו?
זה נורא לא ללכת לנשף סיום של יב?
איפה אני יכולה לקנות בישראל שמלה כחולה קצרה עם כתפיות לנשף סיום כיתה ט?
פדיחה לבוא לנשף סיום בלי בן זוג?
כדי ללבוש את זה לנשף סיום יב?
איפה אפשר למצוא שמלות לנשף סיום יב- במחיר נורמלי ( לא יקר מדי )
מה הסכום הכי גבוה שהייתן משקיעות בשמלה לנשף סיום י"ב?