2 תשובות
אם את מרגישה שאת לא רואה טוב אז כדאי שתעשי בדיקת ראייה אצל אופטומטריסט הוא יגיד לך את המספר המדוייק שלך.
שואל השאלה:
עשיתי, אני לא צריכה. השאלה אם זה יפגע בי
עשיתי, אני לא צריכה. השאלה אם זה יפגע בי
אנונימית
באותו הנושא: