התחברות
הרשמה
אני וחבר שלי לא התכתבנו מאתמול. מה נכתוב לו?
9 בפברואר 2018, 14:16
חופש הגדול
הודעות
הפעם הראשונה
3 תשובות
היי מה קורה?
ה
הוקוס פוקוס תיחנקו מקוקוס.(בת)
מה קורה (כינוי שאת אומרצ לו או משהו כזה..)?
ח
חובה לבחור כינוי
בוקר טוב
ד
דובדבן חריף
באותו הנושא:
חבר שלי מעיר אחרת ממני, ועכשיו אין לו תמונת פרופיל בוואצפ או את הנראה לאחרונה.. התכתבנו לאחרונה אתמול ו...
אתמול אני וידיד שלי התכתבנו הרבה וזה וכל בוקר הוא כותב לי, בוקר טוב וכאלה ופתאום הוא כבר לא כותב לי יכול להיות, שהוא לא רוצה להיות איתי יותר בקשר?
תפסתי אתמול את חבר שלי שם מהאודם שלי מה זה אומר מה אני אומרת לו?
אני עצובה חבר שלי פגע בי אתמול, ואני לא יודעת אם כדאי לי לספר לו בכלל
אני וחבר שלי רבנו והוא לא עונה לי מאתמול בלילה מה לכתוב לו שיענה? כי לא בא לי שניפרד
יש מישהו שאני חושבת שאני מרגישה אליו משהו, אבל אני לא בטוחה. אתמול התכתבנו וכתבתי לו שאני מרגישה אליו משהו (המשך בפירוט)
מה לעשות אם חבר שלי מבואס כבר מאתמול על משהו שאמרתי ולא עובר לו?
הברזתי לחבר שלי אתמול מה אני יכולה כבר להגיד לו?.
אני וחברה שלי התכתבנו מיקודם,
מה לכתוב לו? התכתבנו פעם אחת בלבד.
אני וחבר שלי ביחד מאתמול וביום ראשון יש לו יומולדת מה אני יכולה לקנות לו בלי הרבה כסף?