התחברות הרשמה

אני וחברה שלי התכתבנו מיקודם,

ושלחתי לה "והיית ממש יפה היום" היא החזירה "בדיוק אמרתי את זה לאמא שלי עלייך" מה אתם חושבים?
1 בספטמבר 2017, 12:57
חברותסמסאהבהמה אתם חושבים?    
2 תשובות
שהיא חמודה (?)
0-0 זאת פטריק!
חח נחמדה
ו
ואן דאם
באותו הנושא:
מזה מיקוד? איך אני אדע מה המיקוד שלי?
מיקודם שתיתי מיץ' והשיניים שלי כאבו, למה?
מיקודם לשאלה ששאלתי מיקודם איך אני נראת זאת התמונה התבלבלתי
מיקודם לשאלה הקודמת שלי התבלתבתי זה 9.10.13 האם הוא באה לארץ גסטין ביבר
אני פותחת אימייל ואני צריכה לירשום מיקוד ואני לא יודעת מה המיקוד שלי ואני גם לא רוצה לירשום אותו, אתם יכולים לתת לי סתם מיקוד של איזה מקום?
אני פותחת חשבון אפסטור ומבקשים ממני מיקוד אם אני גרה בתל אביב מה המיקוד שלי?
נכנסתי לאתר המיקוד למצוא את המיקוד לבית שלי ולא מוצא לי, מה לעשות?
אני פותחת חשבון באפל זה כותב לי שהמיקוד שאני כותבת לא טוב וזה באמת המיקוד שלי ישלכם דוגמא למיקוד שהוא כן יתקבל לאייפון?..