3 תשובות
בגלל שהשחור מסרטן.
(ראיתי את זה בחדשות)
הגבינה לא בריאה, לרוב הלחם הוא לחם לבן, קטשופ וכו'..
(ראיתי את זה בחדשות)
הגבינה לא בריאה, לרוב הלחם הוא לחם לבן, קטשופ וכו'..
בגבינה יש מלא שמן וכולסטרול
בגלל הגבינה
באותו הנושא: