13 תשובות
ממש לא
לא
תלוי מה את שמה בטוסט..
שואל השאלה:
ממש קשה לי לשנות את התפריט שלי בבקרים, נגיד לאכול במקום משהו קליל יותר כמו קורנפלקס והכל זה מגעיל אותי, אז טוסט זו האופציה היחידה שנשארה לי.
ממש קשה לי לשנות את התפריט שלי בבקרים, נגיד לאכול במקום משהו קליל יותר כמו קורנפלקס והכל זה מגעיל אותי, אז טוסט זו האופציה היחידה שנשארה לי.
אנונימית
לא ממש
זה תלוי מה יש בטוסט, לחם זה דבר שבריא לאכול בבוקר עדיף לחם מחיטה מלאה, ותנסי לגוון עם הדברים בטוסט,
טונה גבינה צהובה או מלוחה תירס.. יש הרבה אפשרויות
טונה גבינה צהובה או מלוחה תירס.. יש הרבה אפשרויות
שואל השאלה:
הטוסט ככה:
עם לחם רגיל (לא דיאטטי או משהו כזה), גבינה צהובה, רוטב שום, עגבניות, וזהו.
הטוסט ככה:
עם לחם רגיל (לא דיאטטי או משהו כזה), גבינה צהובה, רוטב שום, עגבניות, וזהו.
אנונימית
ממש לא
אבל לי אין זכות להגיד לך מה כן ומה לא כי כל החופש טחנתי טוסטים
אבל לי אין זכות להגיד לך מה כן ומה לא כי כל החופש טחנתי טוסטים
לא כל כך
לא כל כך
לא ממש, גבינה מכילה הרבה שומן, וחלבון שנקרא קזאין שהוא מסרטן.
זה לא כל כך טוב כל יום גבינה צהובה
את יכולה טוסט אבל לא רק גבינה צהובה אפשר טונה, גבינה בולגרית, גבינה צפתית
את יכולה טוסט אבל לא רק גבינה צהובה אפשר טונה, גבינה בולגרית, גבינה צפתית
באותו הנושא: