4 תשובות
הכל בהגדרות!
יום טוב
יום טוב
אתה נכנס להגדרות, אחר כך רקע, ואז אתה לוחץ על מה שיש שם ובוחר מאיפה אתה רוצה לקחת את זה ( תמונת רקע שהם הביאו, או תמונה שצילמת )
וטפט מקלדת אי אפשר לשנות.. צריך לפרוץ אותו (:
וטפט מקלדת אי אפשר לשנות.. צריך לפרוץ אותו (:
אם את מתכוונת לשפות שבמקלדת, אז כנסי להגדרותכללימקלדת ואז יש לך שם כל מה שאת רוצה לשנות...
אם את מתכוונת למקלדת של סמיילים, אני הורדתי את "סמיילי - מקלדת לאייפון ולאייפד:)".
כשאת נכנסת יש לך מדריך איך להתקין את המקלדת, אבל אם את לא מבינה משהו אז כנסי להגדרותכללימקלדתמקלדות בינלאומיותהוסף/י מקלדת חדשה... אמוג'י ואז תצאי ותכנסי להודעות או למשהו, וזה יופיע לך בסימן של הגלובוס.
מקווה שעזרתי!
אם את מתכוונת למקלדת של סמיילים, אני הורדתי את "סמיילי - מקלדת לאייפון ולאייפד:)".
כשאת נכנסת יש לך מדריך איך להתקין את המקלדת, אבל אם את לא מבינה משהו אז כנסי להגדרותכללימקלדתמקלדות בינלאומיותהוסף/י מקלדת חדשה... אמוג'י ואז תצאי ותכנסי להודעות או למשהו, וזה יופיע לך בסימן של הגלובוס.
מקווה שעזרתי!
שואל השאלה:
התכוונתי למקלדת עצמה והוא פרוץ, אייפון 4s
התכוונתי למקלדת עצמה והוא פרוץ, אייפון 4s
אנונימי
באותו הנושא: