5 תשובות
לא
הייתי רוצה שאדווה ודודו אהרון יקליטו את השיר שהם שרו בכוכב הבא
אני פשוט חורשת עליו..
הייתי רוצה שאדווה ודודו אהרון יקליטו את השיר שהם שרו בכוכב הבא
אני פשוט חורשת עליו..
שואל השאלה:
וואו אני גם ממש אוהבת את אדווה לדעתי היא היא תיהיה זמרת מזרחית מצליחה כמו עדן
וואו אני גם ממש אוהבת את אדווה לדעתי היא היא תיהיה זמרת מזרחית מצליחה כמו עדן
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
שיהיה...
לא -_-
באותו הנושא: