היי, אני חיילת וכרגע אני נמצאת בקורס ויש בערך 4 חודשים, בבסיס אין ממש מה לאכול אז אנחנו אוכלים בעיקר חטיפים. גם אין ממש זמן לעשות ספורט כי היום מתחיל בסביבות 6 בבוקר ונגמר בערך ב22 או אפילו יותר מאוחר. יש לי יציאות של 12/2 יש המלצות לספורט שאפשר לעשות פעם בשבוע(לא ריצות)/דברים שאפשר לאכול בבסיס?