תשובה אחת
לפנות לאל"י (האגודה להגנת הילד)
תיקון
לא הבנתי נכון, זה האמא אז אם לדבר איתה לא עוזר היא יכולה ללכת לטיפול מישפחתי או ליעוץ
תיקון
לא הבנתי נכון, זה האמא אז אם לדבר איתה לא עוזר היא יכולה ללכת לטיפול מישפחתי או ליעוץ
באותו הנושא: