ההורים שלי רבו עכשיו ממש עד שנכנסתי לחדר ואמרתי להם שיפסיקו הם לא ילדים קטנים , ואמא שלי הלכה לישון עם אחותי ואבא שלי נשאר בחדר הם עדיין כועסים אחד על השני ושהם רבו הם אמרו מלא דברים לא יפים אחד לשני ואופפ בא לי למות מה לעשות אני לא ארדם ובא לי לבכות