6 תשובות
שואל השאלה:
למה הסתובבת ולא היית באירוע עצמו?^
למה הסתובבת ולא היית באירוע עצמו?^
אנונימית
חתונה, בת דודה שלי התחתנה והיא דתייה וחתונות דתיות כל כך שונות וכיפיטת הכל שם שמח וריקודים ושירים של דוסים חח והאוכל היה מדהים בקיצור נהנתי וממליצה ללכת לחתונה של דתיים אם יש לכם אפשרות
אנונימית
חתונה בחופש הגדול היה משעמם חתונה של טחונים כולם שם מוגזמים וסנובים
חלאקה. עשו את זה במסעדה (סגרו אותה לאירוע) בבאר שבע והיה ממש נחמד לא העמיסו דברים אבל לא היה ריק בקיצור היה נחמד
בר מצווה
היה כיף
עוד זיכרון חמדמד
היה כיף
עוד זיכרון חמדמד
אירוסין אתמול אם זה נחשב אירןע (משפחה חרדית אז זה כאילו שסוגרים את השידוך, שוברים צלחת וזה)
ובר מצווה לפני שבוע
היה אחלה, קצת חפירות של המשפחה אבל כיף בסך הכל
ובר מצווה לפני שבוע
היה אחלה, קצת חפירות של המשפחה אבל כיף בסך הכל
באותו הנושא: