4 תשובות
בסך הכל אגו...
היום נשים לא רק במטבח ואני חושבת שהם עדיין רגילים לזה
איזה אמת? אם היא ניצחה כל הכבוד לה. פשוט החברה קבעה שגברים הם המין החזק ונשים הן המין היפה אז הגברים מתביישים כאשר לא עומדים בציפיות של החברה.
אגו.
מפני שנשים מקומם במטבח ולא לנצח בתחרויות.