4 תשובות
כנל לבנות
את כנראה לא עושה את זה בעצמך אז מה הקטע להפנות אצבעות? בכל מקרה זה כואב כשאתה מבין שכל מה שחשבת זה לא נכון ושעוד פעם תתאכזב, אז קשה..
אנונימי
זה לא תמיד תלוי בלהתבייש. ובתכלס בכללי רגשות זה לא משהו קל להראות לא משנה אם אתה בן או בת
או שהם אומרים שהם אוהבים ואז אחרי כמה זמן הם יבשים ולא שולחים הודעות ומתרחקים ונותנים לנו להיות עצובות וחושבות שיש לנו בעיה למרות שאין כלום
אנונימית
באותו הנושא: