11 תשובות
פשוט תכתוב "טעות בחלון סליחה" ושתחשוב מה שבא לה...
זה לא נעים.. לא נורא, ממשיכים הלאה.. סהכ הודעה קטנה.. זה לא שאישרת לאיראן להפציץ את ישראל.
חח לא נורא בקטנה כולם עושים פדיחות אני בטעות התקשרתי משיחת וידיאו
תכתבי אופס רציתי לשלוח את זה להילה (שם בדוי) אחרת
שואל השאלה:
עכשיו היא תדבר איתי לא יפה בבית ספר ותגיד לחברים שלה?
אנונימית
זה לא נורא
תגידי לה שזה טעות
היא תשכח תוך כמה דקות
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
פשוט למחוק את זנ אבל עברו 7 דקות אז עשית פדיחה
למה אמרת את זהה
היית רושמת פשוט "סליחה טעות"
שואל השאלה:
פאק מה יקרה לי מעכשיו?
אנונימית
בסדר אז מה לא קרה כלום
אז כתבת לה שלום זה לא סוף העולם
תרגעי.
דיי.