5 תשובות
אנדרואיד זה מערכת הפעלה לא סוג של סמארטפון..
כול טלפון חוץ מאייפון
זה מערכת הפעלה חח
אנונימי
גלאקסי, אל ג'י... אחלה.
אנדרואיד זו מערכת הפעלה ויש לה גרסאות שונות ולפי דעתי המערכת ההפעלה הזו טובה 8 כי היא יעילה מסודרת אבל היא מעטה את הפלאפון והיא כבדה יחסית
מקווה שעזרתי :)
מקווה שעזרתי :)
באותו הנושא: