3 תשובות
כן... כנראה שאין ביניכם כימיה
את לא מאוהבת כי את לא מאוהבת נקודה..
אהבה זה לא בחירה זה פשוט קורה..
כן זה כמו שתגידי לי שאני יתאהב במשהי סתם ככה זה לא הגיוני צריך לקרות משהו