2 תשובות
יש כל מיני משחות בלי מרשם לשרירים תפוסים וכל מיני כאלה
אנונימי
קודם כל חייב הפסקה מהרכיבה.
אם הכידון גבוה מדי, רוב המשקל מונח על הכסא.
נסי לחלק את המשקל בין הכסא לכידון, באופן מאוזן יותר.
כמובן שחשוב לקום מדי פעם ולשנות תנוחה.
בעת הרכיבה, אפשר לזוז קדימה ס"מ או שניים. מסתבר שישיבה אחורה מדי, כל הלחץ מתרכז בנקודה אחת.
אפשר גם להחליף מושב, לא טוב רך מדי.