7 תשובות
לא.. י' יא' יב' וחלק מט'
לא היה גם לי' 3 יחידות וגם ליא'
י'-3 יחידות שאלון 1
י"א-3 יחידות (כנראה שאלון שני.. אין לי מושג.)
י"ב-שאלון אחרון של 5 יחידות
י"א-3 יחידות (כנראה שאלון שני.. אין לי מושג.)
י"ב-שאלון אחרון של 5 יחידות
שואל השאלה:
אז רגע, אם יש מישהי מכיתה י' שעושה 5 יחידות, גם היא עשתה היום את הבגרות?
אז רגע, אם יש מישהי מכיתה י' שעושה 5 יחידות, גם היא עשתה היום את הבגרות?
אנונימי
לא
לא בגלל ההיבחנות החדשה ה5 יחידות עושים שני שאלונים בי"א ובי"ב
מי שבכיתה י' ועושה 5 יחידות לא עשה היום בגרות, לשאלתך. מי שעשו מכיתה י' זה 3 יחידות.
באותו הנושא: