4 תשובות
יש כאלה ויש כאלה, אני מכירה הרבה שהם פשוט עושים את זה כי הם מנסים לצאת מגניבים ולא רוצים לצאת "חנונים" אבל יש כמה שהיו איתי שפספסו הרבה יותר מכמה שיעוריםם
פספסו כמה שיעורים
וזה לא רק ערסים
אני למדתי עברית רק בגיל 5 אז היו לי בעיות עם זה עד לפני כמה שנים.
וזה לא רק ערסים
אני למדתי עברית רק בגיל 5 אז היו לי בעיות עם זה עד לפני כמה שנים.
שואל השאלה:
זה מה שקורה לי עם הקראש שלי.. אני לא מאמינה שנגררתי לזה
זה מה שקורה לי עם הקראש שלי.. אני לא מאמינה שנגררתי לזה
אנונימית
אני לא ערס, להפך אני מאוד אוהב לימודים, אבל אני משתמש בסלנג ולא בעברית גבוהה ולעיתים טעויות דקדוק שאני מדבר עם חברים (אבל בלי קללות ושפה גסה) כדי שלא יקראו לי מתנשא או מורה ללשון
באותו הנושא: