3 תשובות
אני מכיר מישהי שהיא מאמנת ריגשית והיא עוזרת לך להתחבר לרגשות שלך אך הטיפולים שלה מעל גיל 18 כי ההשפעות חזקות מידי
שואל השאלה:
הבעיה שהיא מן הסתם לוקחת הרבה כסף ובטח היא נמצאת במרכז.. והבעיה שלי שגם אין לי דרך להגיע... אני לא יוצאת מהבית... ואני ממש חייבת עזרה.. ואין לי כרגע ממש איך לסיים.. ועברתי 18 אז מהבחינה הזו, זה בסדר.
אני יודעת על מטפלת שמוכנה דרך טלפון ב80 ש"ח... ניסיתי 2 פעמים בערך נחמדה, לא ראיתי אותה, ניסתה לעודד ולהראות שהיא הכי מבינה.. אבל בפועל לא נראה לי שהיא הייתה מצליחה להוציא מהבעיה... וגם אין לי כסף כרגע לשלם... זה סיפור..
אנונימית
כן - מכיר מטפלת מצויינת. אבל זה 350 לפגישה, אבל היא תעזור לך. אבל היא עוזרת רק לבעיות ספיציפיות.

לגבי קאוצ'רים, יש הרבה, מכיר מישהי אחת. ספיציפית שהלכתי אליה בעבר וזה לא עזר לי כי זה פחות התאים לי הטיפול, אבל היא מקצועית דווקא.
באותו הנושא: