5 תשובות
אני חושבת שצריך להביא רק את הדף של החוב עצמו
שואל השאלה:
אין דף דיברתי עם סלקום בטלפון והם אמרו לי לשלם בדואר
אין דף דיברתי עם סלקום בטלפון והם אמרו לי לשלם בדואר
אנונימית
אז איך כאילו רק דרך בתעודת זהות יהיה כתוב להם החוב בדואר?
שואל השאלה:
אמור להיות כתוב להם במחשב.. לפי המספר טלפון ככה הנציגת שירות הסבירה לי אבל שחכתי לשאול אם אני צריכה תז של אמא שלי
אמור להיות כתוב להם במחשב.. לפי המספר טלפון ככה הנציגת שירות הסבירה לי אבל שחכתי לשאול אם אני צריכה תז של אמא שלי
אנונימית
אני מציעה שתשאלי שוב ואם את בטוחה שככה אמרו אז לקחת תעודת זהות של בעל המנוי. אז אם את לא יודעת תקחי את שניהם ליתר ביטחון
באותו הנושא: