התחברות
הרשמה
כדאי לי לבוא מחר לשעה היסטוריה שעה תנך ושלוש שעות אזרחות? (כיתה יא) אני מתחילה בעשר כי ביטלו ומסיימת ב14:20
10 בדצמבר 2017, 22:47
היסטוריה
בגרות
בוקר
תשובה אחת
כן ממש הרבה חומר יהיה לך להשלים
ט
טריפ רע
באותו הנושא:
שעתיים אנגלית, שעתיים ערבית ושעתיים היסטוריה אני אשרוד את זה? לבוא או לא לבוא?
עם איזה לבוש כדאי לבוא לצו ראשון?
כדאי לי ללמוד שבוע לפני מבחן בהיסטוריה?
אם אני לומדת היום רק ארבע שעות מתוך שמונה, כדאי לי לבוא לבית ספר?. או שווה להישאר בבית כבר?
כדאי לי לבוא לשעה היסטוריה שרואים סרט ושעה עברית? (כיתה יא)
ממש בא לי לראות פלא בקולנוע אבל אף אחד לא יכול לבוא איתי, כדאי ללכת לבד?
איך כדאי לבוא ליום הראשון בחטיבה?
אני הולכת לבית ספר רק לשעה פאדיחה לבוא עם פיג'מה?
כדאי לי לבוא מחר? שעתיים אנגלית שעה היסטוריה (כיתה יא) באנגלית אני ממש טובה ואין מבחן בהסטוריה/אנגלית בזמן הקרוב
כדאי לבוא אליו הביתה בפגישה הראשונה?
בואו נעשה פה קבוצת למידה לבגרות בהיסטוריה מחר