המורה למדעים השיבה אותנו אחד ליד השני. בהתחלה פחדתי אפילו לזוז ואז שמתי לב שגם הוא ככה. ממה שהצלחתי לקלוט (פחדתי אפילו להזיז את הראש לכיוון שלו), הוא הסתכל בריכוז ובפרצוף קצת לחוץ כל הזמן על הלוח, ומדי פעם הסית את הפנים שלו לכיוון שלי לשניונת ומהר חזר ללוח. הרגשתי את הרגל שלו רוקעת על העמוד הזה שיש מתחת לרגליים בשולחן. לקראת הסוף דיברתי איתו קצת על הבוחן שהיה לנו ועל הציון שקיבל, ועודדתי אותו. הוא חייך והיה קצת ציני. גם בשיעור מתמטיקה אחר כך ראיתי שהוא בדק אותי די הרבה, אבל אני חושבת שהוא עשה את זה גם לילדים אחרים בשיעור. זה אומר משהו?