התחברות
הרשמה
סבתא שלי קראה לי "זאתי" ואמרתי לה יש לי שם ואפילו נעלבתי ממנה. מה לעשות כדי לשכוח מזה?
2 בדצמבר 2017, 13:28
לשכוח
אכזבה
רגשות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אוף ידידה שלי קראה לי הרגע MP בוואטסאפ כי אמרתי משהו בצחוק, וממש נעלבתי והיא גם עצבנית עלי מאוד. מה לעשות?
אמא שלי אמרה לי "הלוואי ואלוהים יקח אותך היום" ודי נעלבתי.. איך לשכוח מזה?
אוי פאק אמרתי לאח שלי שיש לו היום יום הולדת ולא הייתי צריכה להגיד לו כי אנחנו עושים לו היום הפתעה (הוא קטן בן 7), מה לעשות כדי לגרום לו לשכוח מזה?!
סבתא שלי אמרה לי שאני מאוד מפונקת וכפויית טובה וממש נעלבתי ממנה. מה לעשות?
הכרתי מישהו במסיבה, הוא קרא לי אהבה שלי, חיבק אותי, החמיא לי וכששלחתי לו בקשה בפייסבוק גיליתי שיש לו חברה והוא אפילו לא זוכר אותי, אני ממש עצובה וממש נעלבתי, מה לעשות?
אישתו של סבא שלי לא מסכימה לעשות אזכרות לסבתא שלי קראה לה גם שטן ואמרה שהיא מאמללת אותה (סבתא שלי מתה בכלל)
הקראשית שלי היום קראה לי וילד שרבתי איתו, קראה לנו ילדותיים אז אמרתי לה אני ילדותי? היא אמרה, ממש, מה לעשות זה מעצבן
היי, קרה לי היום משהו וזה הורס לי את השבת מה לעשות כדי לשכוח מזה?