2 תשובות
המצב לא קל אני מסכימה איתך לחלוטין, מצער מאוד לשמוע על המצב אבל כרגע אני בעד שתעשי מה שביכולתך דברי עם הקרובים קחי יוזמה ותדאגי לעשות אזכרה אבל לא בבית שלה. זה גם בסדר, זה הרבה יותר טוב מכלום. אני בטוחה שזה ישמח אותה שם למעלה :)
נראה לי שהייתי דופקת לה משהו לראש ודורסת אותה פכמיים
באותו הנושא: