4 תשובות
הסופגניה הקלאסית הכי טעימה
הקלאסית
אבל הכל טעים
אבל הכל טעים
אני אוכל את כולם אני מת על סופגניות חנוכה זה החג האוב עלי
ריבת חלב אין בכלל שאלה.
באותו הנושא: