4 תשובות
הסופגניה הקלאסית הכי טעימה
הקלאסית
אבל הכל טעים
אני אוכל את כולם אני מת על סופגניות חנוכה זה החג האוב עלי
ריבת חלב אין בכלל שאלה.
באותו הנושא: