יש לי טיפה פוביה מחתולים, זאת אומרת שאני יכולה לעבור ברחוב ליד חתולים, אבל אני קצת יתרחק, להרבה חברים שלי יש חתולים בבית, אז אני הולכת אליהם אבל אם החתול מתקרב אלי אני ממש נלחצת ואם הוא נכנס לחדר אני יוצאת מהחדר ולא נכנסת עד שהחתול הולך.. ואני ממש רוצה להתגבר על זה ואני יודעת שאפשר ממש בקלות כי זה לא ברמה ממש קשה.. מה אתם חושבים שאני יכולה לעשות? אני באמת ממש ממש ממש רוצה להתגבר על זה.. כי אני ממש אוהבת חתולים..