3 תשובות
לדעתי כן
הוא מורה שלך, זה לא יהיה מקצועי מצדו להיות איתך או להביע את הרגשות שלו (במידה ויש). ובכלל אני די בטוחה שזה עבירה על החוק. אז, קחי את זה לשיקולך אם את מחליטה לחשוף את הרגשות שלך ותחשבי על ההשלכות של זה, כלפייך וכלפיו.
שואל השאלה:
אבל למה הוא בקשר טוב עם תלמידות אחרות? הוא לא שם עלי נכון? אני ממש עצובה כאילו
אנונימית