9 תשובות
קחי כדור, תשתי תה חם ותלכי לנוח..
תה קמומיל ממש יקל, אם לא עובר תלכי לרופא.
לנוח.. (-;
וגם לשתות תה חם והרבה מים - זה אף פעם לא מזיק (-;
אם הכאבים ממשיכים - כדאי ללכת לרופא..
תרגיש/י טוב (-:
וגם לשתות תה חם והרבה מים - זה אף פעם לא מזיק (-;
אם הכאבים ממשיכים - כדאי ללכת לרופא..
תרגיש/י טוב (-:
באיזה צד כואב לך. - ימין \ שמאל
למטה או למעלה?
למטה או למעלה?
תנוחי
תשתי מים
תיכנסי להתקלח
במידה וזה ממשיך ללכת לרופא שיביא מרשם לתרופה
תרגישי טוב =)
תשתי מים
תיכנסי להתקלח
במידה וזה ממשיך ללכת לרופא שיביא מרשם לתרופה
תרגישי טוב =)
שואל השאלה:
בצד שמאל למעטה
בצד שמאל למעטה
אנונימיגכע
כדאי לשתות תה חם, זה ממש עוזר להקלה בכאבי בטן
להימנע מחלב עד שיעבור לך
אפשר לקחת כדור אם זה ממש בלתי ניסבל
אני מציעה לך לשתות תה ופשוט ללכת לנוח.
תרגישי טוב!
להימנע מחלב עד שיעבור לך
אפשר לקחת כדור אם זה ממש בלתי ניסבל
אני מציעה לך לשתות תה ופשוט ללכת לנוח.
תרגישי טוב!
אז עשית תנועה לא נכונה
אם זה היה בצד ימין למטה, זה היה חשש לאפנדציט. אבל דאגי
אם זה היה בצד ימין למטה, זה היה חשש לאפנדציט. אבל דאגי
אם זה ממש כואב לך, אז תקחי כדור משכח כאבים, תשתי תה חם עם דבש או ריבה.. ופשוט תנוחי. אל תעשי תנועות חדות..
תרגישי טוב ♥
תרגישי טוב ♥
באותו הנושא: