התחברות
הרשמה
זה בסדר שיש לי חבר ואני מחבבת מישהו אחר?
שניהם מהאתר
8 בנובמבר 2017, 07:49
רגשות
חבר
חיבוב
2 תשובות
בתור ידיד, כן.
אבל אם זה מתפתח יותר, זה מראה שמשהו לא תקין במערכת יחסים שלכם.
N
Nortriptyline
שואל השאלה:
טוב
G
Greg
באותו הנושא:
אני בכיתה ט', ואני מחבבת ילד בכיתה י"א, זה נורמלי?
יש איזו ילדה בשכבה שלי שאני מחבבת ואני חושבת שגם היא אותי
להציע לו חברות אנחנו מדברים הרבה והוא נחמד אלי ואני מחבבת אותו, כדאי להציע לו חברות
יש מישהו שגדול מימני בשנה ואני מחבבת אותו, כדאי לי להתחיל לדבר איתו?
אם אני מדברת בווצאפ עם מישהו בן 27 מחול ואני בת 15, רק מדברים, זה בסדר?
יש מישהו שאני מאוד מחבבת, איך לגרום לו לשים לב אליי?
יש מישהו מבית הספר שכבה מעליי ואני מחבבת אותו קצת קצת קצת
חלמתי על מישהו שאני מחבבת. מה זה אומר?
אני בת 14 ואני בקטע עם מישהו בן 17, זה בסדר?
יש לי דייט עם מישהו שאני ממש מחבבת עוד 3 שעות ואני ממש בלחץ, מה לעשות?
יש מישהו שאני ממש מחבבת