4 תשובות
אני ממליץ לך על זה זה גם מראה לך שאת מוכנה לתאוריה
זה בתשלום של 20 אני חושב אחלה של אתר בהצלחה..
אנונימי
בהצלחה זה האתר
אנונימי
אם יש לך את הכישורים ללמוד לבד דרך אתר למד או אתר דרך אז כדאי לוותר על בית ספר
אבל מצד שני אם יש לך אפשרות כזו ללמוד ב"הס כדאי, הרבה יותר קל, ויש תמיד מורה לידך שתוכלי לישאול דברים בהם תתקשי,
לא צריך שום בית ספר, אפשר ללמוד בחינם דרך האינטרנט מאתר נוהג
ארז