9 תשובות
שהייתי בבניין נטוש, עם מלא אוגרים והיה שם מישהו שהאכיל אותם במרשמלו ואז הם הפכו לזומבים והם התחילו לרדוף אחרי. מאז הפסקתי לאכול מרשמלו:
אנונימית
שסוף העולם הגיע, הכל היה אפור מסביב ודם על הרצפה וילדה קטנה צרחה שמע ישראל ואז הכל נעלם הייתי לבד בעולם וראיתי איש זקן יושב על ספספל ואמר לי ההורים שלך בתוך החדר הזה ואחרי שניה הם יצאו משם בוכים ושהסתכלתי פנימה החדר היה מפוצץ במבוגרים מתים עם דם ואז הרבי מלוובאבטיש נגלה אליי ובכיתי ואמרתי מתי יבוא המשיח והוא צחק ונעלם ורצתי הכי מהר שאני יכולה והתעוררתי מהחלום עם דמעות בפנים
שואל השאלה:
וואו מטורף^
אנונימית
חלמתי שאני פיה טובה שאמורה לעצור ממישהו להשמיד את העולם בכך שאני אהרוג אותו אבל אז אני מתאהבת בו והוא בי ואז אני לא יודעת מה לעשות אם להציל תעולם או אותו
ואז בחרתי בו ועברנו לממלכה קסומה וחיינו באושר...
היו המון אני אתן אחד קלאסי
הייתה פצצת אטום ומתו רק 16 איש
כל פעם כשאני חולה יש לי את אותו חלום הזוי: אני שוכבת על רצפה כמו כוכב ים וזה מגדל גבוה ממש של מאה קומות והבניים בצורת עיגול ובכל קומה יש סורגים כאלו באמצע הקומה שאפשר להתסתכל מהם ללמטה (אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל יש את זה בכל קניון) בקיצור אני שוכבת ברומה הכי למטה כמו כוכב ים באמצע ככה שאנשים מכל הקומות כשהם מסתכלים ללמטה הם רואים אותי. ואז אני מרגישה שיש מרחק של קילומטרים בין כל איבר לאיבר בגוף שלי, בין שתי הרגלים בין המוח ליד ואני מרגישה כאילו אני ענקית ואז אני מדמיינת צורות של אליפסות בכל מיני צורות שיש באוויר, ואנשים מכל הקומות זורקים עלי פסנתרים בכל הגדלים, פסנתר בגודל של אצבע ועד פסנתר בגודל של עולם, ויש לי בעיה של גדלים ומרחקים בחלום הזה, הוא שיגע לי את השכל, ואז אנשים צועקים במלא קולות (והדבר שאני הכי שונאת זה רעש של מלא אנשים) ודמיינתי שכל הקירות עשויות מאליפסות שזזות. בשלב הזה אני קמה כשכולי מזיעה ומבוהלת. כל פעם כשאני חולה אני חולמת את אותו חלום זה ממש הזוי אני לא יודעת איך דבר כזה קורה...
שהמורה שלי נכנסה הביתה לי הביתה בלי לשאול והתחילה לחטט לי בכל הבית ולקחה לי את הפלאפון כדי לראות איזה שירים אני שומעת... ואז קמתי ועד חמש לפנות בוקר לא הצלחתי להרדם! שקלתי לא לבוא אחרי זה לביהס ואז נזכרתי שיש לה יום חופשי...
חחח היו לי כל כך הרבה...

הקראש שלי הציץ עלי מהחלון אז ברכה מהפיג'מות ירתה עליו לייזר מהעיניים

עשיתי תחרות ריצה על עוגה ענקית ובגלל שבטעות הפלתי פירור כל העולם שנאה אותי

הייתי קן חבר של ברבי ונשלחתי בתרמיל ריחוף להציל את ברבי ועפתי כזה מעל סוף העולם של מיינקראפט עד שראיתי אי מעופף שבו בתור עצמי עליתי במדרגות ואז אני ואח שלי רצינו לעלות על כדור פורח אבל זה היה ממשקל מסוים אז ניסינו לעשות את עצמינו יותר גבוהים אבל אז מסתבר שזה היה תלוי בגובה של הקראש שלי שהיינו צריכים לאסוף אותו בדרך (הוא יחסית גבוע, וזה אותו הקראש מהסעיף הראשון) אז נסענו איליו בספינה מעופפת מעל סוף העולם של מיינקראפט וכשכמעט הגענו איליו המפרשים נקראו אז נפלנו ונחתנו איפה שהייתי בהתחלה בתור קן רק שהפעם הייתי עיניים מעופפות ומצוירות שאחת יותר גדולה מהשנייה ושמחתי שאני חייה
ואז התעוררתי

נכנסתי לטירה מתנפחת בקניון והיו שם שתי ילדים חמודים אבל אז הם התחילו לקפץ בתוך כדורי גומי ואחד הציק לי והשני צעק עלי שהוא ילד גדול אז יצאתי והמשכתי ללכת בקניון עם אח שלי וחבר שלי הרביץ לי אז עפתי על הטירה המתנפחת ובגלל שהיא קופצנית עפתי לקצה השני של החדר (כמה מטרים) לתוך מכונת ג'סט דנס עם משקפי מציאות מדומה והיה שיר של ברונו מארס אז רקדתי ואז נזכרתי שאני באמצע הקניון אז הלכתי לאמא שלי שדברה עם אחותי שהתכוננה לטפס שוב על האוורסט עם בן זוג שלה

הייתי מאוהבת במישהו ואז אבא שלו לא אהב את הרעיון שנצא אז הוא קרה לו לחזור ומסתבר שהוא התכוון לחללית כי הוא היה חייזר

הייתי מאוהבת בחלום בגיי פודוליץ'

אני ואח שלי שיחקנו בחצר ואמא שלי אמרה לנו להכנס כי יש רוח והרוח העיפה את שלושתינו ואח שלי נעלם, אמא שלי נכנסה לפח זבל. נכנסתי אחריה והיא נעלמה. אז יצאתי ואח שלי הצטרף אלי והלכנו לשירותים ציבוריים שבשיפוצים ונכנסנו לאחד התאים ואחותי הייתה שם ונתנה לי ולו שוקולד

היה בבית שלי גמד קסום שיכול להגדיל דברים מאוד ונגיד הייתי בשירותים והיה קצת פיפי על הריצפה וניסיתי לצאת אבל לא הספקתי בזמן כי תוך שניות טבעתי בפיפי והוא גם הפך חילזון לענקי

חלמתי שאני במקלה עם אח שלי והקראש שלי (שוב עדיין אותו אחד) ואנחנו מקבלים סולו אז אנחנו עולים לקומה השנייה להתאמן (אה כן אנחנו בבית שלי ואז היה לי שתי קומות) ואז נזכרתי שאח שלי לא שר הוא מנגן אז אח שלי רצה לשאול את המדריך מה זה הסולו שקיבל אז הקראש שלי התעצבן וזרק אותו מהמדרגות. ואז אני שאלתי אותו איזה שיר אני שרה אז הוא איים שישלח אותי לחו"ל ואני לא אחזור (בחלום זה היה מקביל לקללה ממש גסה) אז אבא שלי דיבר עליו עם המדריך

חלמתי שאני קוזמו ועם וונדה אני נכנסת לאיזה חדר ואז ראינו במין חלון של כמו צוללת קניון ואז היינו אני והחברה הכי טובה שלי והיה לה שלט רחוק לרובוט בדמותה שהיה בקניון והיא יכלה גם לעשות שופינג וגם לא לקום מהספה וקינתי בה ואז הופענו בקניון ושם הייתי בן ונישקתי את לוקאס מהעולם של ריילי ואז חזרתי לעצמי וראיתי את שון מנדס והיה בינינו קטע רומנטי (אה כן ובשלב כלשהו חלמתי שהקראש של החברה הכי טובה שלי עשה גלח וצבע את השיער כזה למעלה עיגול כחול והשאר בצדדים בירוק. זה היה מכוער)

להמשיך...?
חח הבנתם אני מוזרהP:
חחח אני תמיד חולמת חלומות הזויים
אני אתן דומה לחלום אחד שחוזר על עצמו

תדמיינו חלל כזה והכוכב עשוי מלבה כזה ירוקה נוזלית כזאת של חייזרים (זוהרת) אותו דבר בסגול ובכתום
ואני אני ממש לא יודעת להסביר
ויש שם המון חייזרים אותי ואת המשפחה שלי
אני פשוט כל החלון חולמת אותי ואת המשפחה שלי הילדים על הכוכב המגעיל הזה בלי למות בגלל הלבה ויש חורים שצריך לקפוץ